Lijst Melvin Smid tekent coalitieakkoord: 'Vertrouwen als vertrekpunt'
Partijnieuws

Lijst Melvin Smid tekent coalitieakkoord: 'Vertrouwen als vertrekpunt'

Melvin Smid

Lijst Melvin Smid is vereerd om deel uit te maken van het nieuwe bestuur van Purmerend. Samen met GroenLinks-PvdA, VVD, D66, Ouderenpartij AOV Purmerend-Beemster, GBP en PB21 is het coalitieakkoord “Vertrouwen als vertrekpunt” tot stand gekomen.

Bijzonder is de voordracht van Rianne de Wit als wethouder, namens zowel Ouderenpartij AOV Purmerend-Beemster alsmede Lijst Melvin Smid. Beide partijen hebben het vertrouwen uitgesproken dat zij met haar ervaring, betrokkenheid en verbindende kracht een belangrijke bijdrage kan leveren aan het bestuur van onze gemeente.

Fractievoorzitter Melvin Smid: “Wij zijn dankbaar voor het vertrouwen van onze kiezers en onze coalitiepartners. Met dit coalitieakkoord en met Rianne de Wit als kandidaat-wethouder kunnen we de komende jaren werken aan een gemeente die veilig, bereikbaar en leefbaar blijft voor iedereen.”

Lijst Melvin Smid bedankt alle coalitiepartners voor de constructieve samenwerking tijdens de formatie en kijkt met veel energie uit naar de komende vier jaar.

Samen besturen, samen leren en samen werken aan leefbaarheid. Voor de inwoners van vandaag én de generaties van morgen.